Monday 2 February 2009

full and full of assignment

wt2 rajen untk tontonan umum

haha, sempt posing kt library

lebam hasil deraan kawan2 (xla, hehe lebam coz derma darah)


Dinnerku

well, my life today just simple and easy going.
hehehe
starting at 9 oc'clock, I went to economy class and all my heart and soul + my ears (hehe) to my letcurer's teaching
Suddenly, I feel so sleepy don't know why (hehe, besa la nm p0n ekonomi)
ble sir da abs ngaja, ap ag, trus segar mata ak di buatnye
hehehe
n ak p0n g la plak kelas com
madam bg bnyk gle assgnmt
wat2 pasrah sudeh
hehe
Alamak!
da terckp BM da~
hahaha
halal eak~
hehe
n ak pas kelas ak p0n gi la booth palestin
n U know what, I just brougt a new "BUTTON"
hehe.. The money that I brought that button will go to the PALESTINE!
HIDUP ISLAM!
In the evening, I went to the library to finished my accounting assignmt
HEADACHE gle!
n guys, U know what
this is the 1st time in my life I done a lot af reaserch in the library, meaning that
"ak lepak kt library mencari maklumat pertaining on my assignmt"
haha (malas gle ak nie)
mane x nyer... slalu nyer ak ble nk cr maklumat cr kt internet jew
huhuhuhu
n pas2 lak
ak bli makanan n makan 4 dinner
haha
n rght now ak kene berjuang untk arie esok
huhuhu
mane x nye
ak ad Quiz!!!!!
hahaha
wish me luck guys!!
P/S: lebam kt tangan ak nie makin teruk (akibat derma darah)








1 comment:

Anonymous said...

kalau bleed, amik ais.
to stop the bleeding.
but kalu lebam, tuam dengan air suam or gne telur suam. vein will dilate and reduce the bluish or swelling.